Постанова Правління ПФУ № 16-1 від 28.09.2015 Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів

ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

28.09.2015  № 16-1





Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 жовтня 2015 р.
за № 1193/27638


Про визнання такою, що втратила чинність, постанови правління Пенсійного фонду України від 30 листопада 2012 року № 23-3

Відповідно до статті 17-1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», пунктів 9, 10 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280, правління Пенсійного фонду України ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Визнати такою, що втратила чинність, постанову правління Пенсійного фонду України від 30 листопада 2012 року № 23-3 “Про затвердження Порядку взаємного обміну інформацією з реєстрів Державної реєстраційної служби України та Пенсійного фонду України”, зареєстровану в Міністерстві юстиції України 07 грудня 2012 року за № 2044/22356.

2. Департаменту інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів (Малецький О.М.) та юридичному управлінню (Рябцева Т.Б.) подати цю постанову на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».

3. Ця постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступника Голови правління Машкіна В.Г.

Голова правління

О. Зарудний